راز دوست داشتن..
slider1 slider1 slider1
خدا تنها روزنه امیدم هست.....
امیدواری
مدير سايت: aram kh
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
روزانه ها
پيوندها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 36871
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1

راز دوست داشتن..

 آموخته ام که نمی توانم کسی را وادار کنم که..

"دوستم بدارد.."

اما میتوانم خودم را به فردی دوست داشتنی تبدیل کنم..

بقیه اش به آن فرد بستگی دارد..

 



نظرات شما عزیزان:

♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت0:34---4 مهر 1393
من یـــــــــــــک زنم...
موهآے یڪــ زטּ خَلقــ نشُدهــ بَرآے پوشــآندهــ شُدنــ...



بَرآے بآز شُدنــ در بـــآد...

یآ برآے جَلبــ نَظر...

موهآے یڪــ زטּ خَلقــ شـُدهــ بَرآے "عِشــ❤ـقَشــ"...

ڪـﮧ بنشـینَد و شــآنـﮧ اَش ڪـُـند و...

دیوآنــــــﮧ شـَوَد... دیوآنــــــﮧ شـَوَد...امروز تولد بهترین دوستمه خوشحال میشم بیای تولدشو تبریک بگی
پاسخ:تولدش مبارک...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: